Конкурс "Учитель року"


Опис досвіду

 

Відеозапис уроку:

 


 Відеозапис майстер-класу:

 
 
 
 
 

10 комментариев:

  1. Марина Вадимівна застосовує різні засоби активізації розумової діяльності учнів, залучає їх до пошукової роботи. Її уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом. На уроці створює ігрову атмосферу, що розвиває пізнавальний інтерес і активність учнів, знімає втому, дозволяє втримати увагу. Використовує в своїй роботі нестандартні уроки: урок-подорож, урок-гра, урок-казка.
    Свою діяльність будує на основі співробітництва, глибокої поваги до особистості учня, врахування його психологічних та індивідуальних особливостей.

    ОтветитьУдалить
  2. Для проведення заняття Марина Вадимівна використовувала візуальні таблиці, роздатковий матеріал, мультимедійний пристрій, вироби учнів.
    Майстер-клас проходив у постійному англомовному діалозі з учнями. Використаний метод бесіди, який спрямовував учнів на проведення аналізу, порівнянь, також ситуативні вправи, які застосувались для вдосконалення знань,умінь і навичок учнів (прес-конференція між роботодавцями і шукачами роботи). Під час заняття викладач використала міжпредметні зв’язки, звісно, що простежувався тісний зв'язок з професією.
    Учні під час майстер-класу проявляли високий інтерес і активність, практикували застосування свого словникового запасу. У легкій, невимушеній та у формі гри пройшов майстер-клас.
    Цілі,які були поставлені викладачем, повністю досягнуті.

    ОтветитьУдалить
  3. Уроки цікаві,учні проявляють високий інтерес до уроків англійської мови.Мета уроків завжди досягнута.

    ОтветитьУдалить
  4. Брала участь у майстер-класі.Дізналася багато корисного для використання у своїй роботі.Дякую.

    ОтветитьУдалить
  5. Майстер-клас цікавий, є чому повчитись у цього вчителя. Марина Вадимівна добре продумала і підібрала завдання. Завжди спокійна, чітка мова вчителя створює доброзичливу атмосферу. Молодець!

    ОтветитьУдалить
  6. Супер! Ти -молодець! Бажаю тобі успіху і творчої наснаги!

    ОтветитьУдалить
  7. Марина Вадимівна проводить роботу з учнями різного рівня підготовки, умотивовуючи кожне навчальне завдання (для чого і чому сприяє). Її урокам притаманна чітка організація, комплексний підхід в усіх формах навчально-виховного процесу, вироблення умінь використовувати здобуті знання на практиці. Сутність двостороннього процесу діяльності учителя та учня була вдало розкрита під час навчального майстер-класу. Марина Вадимівна критично оцінює власний досвід і має прагнення до самовдосконалення, акцентує увагу на ключових моментах та підтримує інтерес аудиторії, розкриваючи індивідуальні творчі здібності всіх учасників та можливі аспекти подальшого практичного застосування висвітленого педагогічного досвіду.

    ОтветитьУдалить
  8. Марина Вадимовна не только интересный учитель, но и творческий чаловек. Она много читает, с ней интересно беседовать не только ее коллегам, но и детям. Успехов тебе, Мариночка, в конкурсе- в сердцах своих учеников ты уже победитель!

    ОтветитьУдалить
  9. Марина Вадимовна не только интересный учитель, но и творческий чаловек. Она много читает, с ней интересно беседовать не только ее коллегам, но и детям. Успехов тебе, Мариночка, в конкурсе- в сердцах своих учеников ты уже победитель!

    ОтветитьУдалить
  10. Марина Вадимовна - это современный, творческий учитель, ее уроки не только интересны но и продуктивны. Доказательством тому являются успехи ее учеников. Марина, ты молодец, так держать. Удачи, мы в тебя верим!

    ОтветитьУдалить